Právě čtu

10:45

Ještě pořád vnímám ten povánoční čas tak, že jsem stále přesycená: cukrem, jídlem i knihami. Takže konečně jsem dotáhla Alianci (ještě teď mám napuchlé oči, jak jsem nad posledními stránkami včera brečela) a budu se moct vrhnout na Armadu, která je v našem lednovém čtenářském klubu.
     Taky jsem se vrátila ke knihám, které mám už déle, ehm některé hodně déle rozečtené. Vezměme to tedy postupně:


Simon Hawke: Batman - Honba za fantómem


Kdo by nemiloval Batmana. Toho filmového očividně, protože já tuhle knížečku čtu od června a nejsem schopná se do ní začíst. Nebo ji dočíst. Přečíst, nic. Tak moc strašně chci, aby mi nezůstala ve složce Nedočtené, ale pořád se mi to nedaří. A přitom jsem v půlce. Jenže zároveň už nevím, o čem bylo předchozích padesát stran, takže se pořád musím vracet....










Bernard Minier: Kruh (e-kniha)


S Kruhem to mám podobně. Čtu ho tedy od podzimu a zbývá mi snad už jen stovka stran, ale zase: knihu jsem odložila někdy v listopadu a teď se mi do ní obtížně vrací. Takže aktuálně jsem ve třicáté první kapitole a taky doufám, že to do ledna sfouknu. Upřímně řečeno si myslím, že spíš dočtu Kruh než Batmana...








Christopher Moore: Nejhloupější anděl


Jsem asi na padesáté straně a zatím se to vyvíjí skvěle. Násilí, podivné vztahy mezi osobami a to vše se nese pod rouškou Vánoc. To je dobré. Takže jakmile dočtu Armadu a Kruh, vrhnu se na Anděla.














Zasněženou cestou


Kdo by to byl řekl, že budu mít s českou prvorepublikovou literaturou takový problém... Já tedy ne. Jenže od všech těch nových akčních knížek, od young adult, sci-fi a fantasy se mi do české literatury starších časů vrací poměrně složitě. Vše je to tak pomalé, neakční, vše je tak nějak jen naťuknuté a nedořešené... Ale nenechte se odradit, čtitelné to je a myslím, že tohle bude dobré lednové čtení. Teda... samozřejmě pokud to dočtu do konce ledna. Jinak o bude moc pěkné únorové, dubnové, květnové... no tak to možná nechám na příští Vánoce no.






Tenhle článek je tedy poněkud kratší, protože do většiny z těchto knížek ještě nejsem naplno zakousnutá. Jo, to kdybyste chtěli číst můj dvouhodinový rozbor série Divergence... Ale o tom třeba příště. Anebo na cbdb.cz
/hous.enka/

You Might Also Like

0 Comments

Popular Posts

Zdroj obrázků a fotek

Veškeré obrázky a fotografie na tomto blogu jsou buď naše vlastní, nebo z následujících zdrojů: www.pixabay.com, www.cbdb.cz