Poslechnout si dobrou knihu

10:00



Loni jsem začala experimentovat s audioknihami. Dostala jsem se k nim naprosto prozaickým způsobem – jako odměnu za nákup mi různé obchody posílali odkaz na stáhnutí audioknihy. Zatím mám za sebou první dva díly detektivek od Roberta Galbraitha a třetí právě poslouchám. První dva díly namluvil Petr Oliva, třetí díl Pavel Rýmský. Oba dva jsou výborní. Bohužel (zatím) nemám tak vycvičené ucho, abych zvládla dávat pozor celých cca 20 hodin. Vraha jsem tudíž (zatím) nikdy neodhalila.

I Babičky: mrtvý kuchař jsou výborně namluvené. Tentokrát ženou, úkolu se zhostila Daniela Bartáková. Také mám za sebou první tři díly Harryho Pottera (Lábus, Zedníček, Hyhlík), díky Harrymu jsem zjistila, že na předčítání knih preferuji mně neznámé hlasy. První tři díly Harryho jsem si v rámci svého sebevzdělání poslechla i v angličtině. A musím říct, že to bylo výborné. Načetl je Stephen Fry a zatím je to to nejlepší, co jsem slyšela.
Mírné zklamání mi přinesl namluvený román Stopařův průvodce po galaxii. Knihu namluvil Vojtěch Dyk, konkrétně jsem měla problém s jeho audio ztvárněním ženských postav. Ženy v podání pana Dyka zněly jak parodie na transvestity. Ovšem nejvíc mě v mé krátké audio historii rozčílila Růže pro Algernon – je krácená! Takovouhle zradu by měli vydavatelé uvádět velkým tučným písmem hned pod název knihy. A protože jsem odhalila zlatý důl audioknih, vypadá to, že v jejich poslechu budu pokračovat. Chystám se na Zmizelou od Gillian Flynn, protože jsem viděla její zfilmovanou verzi. Dále pak na Spolčení hlupců od Johna Kennedyho Toola, protože mě před lety její papírová verze naprosto okouzlila a pak se možná vrhnu do neprozkoumaných vod (čti: do knih, které jsem nečetla ani neviděla zfilmované).
 
PS: A že jste to vy, tak vám svůj zlatý důl prozradím – je to youtube.
/togaf/

You Might Also Like

0 Comments

Popular Posts

Zdroj obrázků a fotek

Veškeré obrázky a fotografie na tomto blogu jsou buď naše vlastní, nebo z následujících zdrojů: www.pixabay.com, www.cbdb.cz