Letos určitě budu lepší než loni aneb Knižní výzva

17:01

Tak a je tu další nový rok. Všichni doufáme, že bude jiný a lepší než ten minulý rok. My dvě zas doufáme, že se nám podaří přečíst spousta skvělých knížek, jako tomu bylo v loňském roce. Ale to, co bylo, necháváme za sebou a jdem vstříct novým knižním výzvám. Tady je ta naše, na které jsme se togaf i já shodly.
Takže prosím velkou fanfáru: tadáááááá


Knižní výzva 2017

1. Kniha přečtená za jediný den
2. Kniha, která byla vydaná v roce, kdy jsem se narodil/a
3. Kniha básní
4. Kniha – drama
5. Kniha od autora mladšího 30 let
6. Kniha z 19. století

7. Kniha, která je nominovaná na významnou literární cenu
8. Autobiografie/životopis
9. Kreslená kniha
10. Kniha s barvou v názvu
11. Kniha psaná jako deník
12. Kniha v dopisech

13. Kniha s vánoční tematikou
14. Knížka od mistra žánru
15. Kniha, která se neodehrává v tomto světě
16. Kniha, jejímž hlavní hrdinou není člověk
17. Kniha o psovi/kočce
18. Kniha, podle které byl natočen film

19. Knížka od autora, kterého osobně znám/mám od něj autogram
20. Přečíst knihu v jiném jazyce než v češtině
21. Dočíst knihu, kterou jsem odložila jako nedočtenou
22. Kniha, kterou mi doporučila togaf/hous.enka
23. Kniha, kterou napsal autor, který má křestní jméno jako já
24. Kniha, která má reklamu na plakátech v metru, v autobusech nebo v časopisech

+ bonusová 25. Kniha polského autora/o Polsku


Co vy a knižní výzvy? Zkusili jste někdy číst knihy z knižní výzvy? Anebo vás tento trend nechává naprosto chladnými?

/hous.enka/


PS: Přejeme všem svým stálým i novým čtenářům krásný nový rok 2017 a ať se vám splní všechna vaše přání.




You Might Also Like

0 Comments

Popular Posts

Zdroj obrázků a fotek

Veškeré obrázky a fotografie na tomto blogu jsou buď naše vlastní, nebo z následujících zdrojů: www.pixabay.com, www.cbdb.cz