Ohlédnutí za Vánoci

10:45



S ohledem na fakt, že letošní Vánoce jsem trávila zejména dohráváním Fallouta 4 a rozehráváním Zaklínače 3, tak nemám mnoho k tomu, co bych vám mohla napsat o své vánoční četbě.
Proto, když mluvím o Vánocích, se zaměřím čistě jen na to, co mi Ježíšek přinesl pod stromeček.




Jako první mě navštívil Ježíšek z předaleké Libuše:



     Přinesl mi psychologický thriller Nechtěj nic vědět od Lisy Jackson. Myšlenka románu se dá shrnout  do jediné věty: Přišla matka zmizelého dítěte opravdu o rozum, anebo jí jen všichni lžou?
    Myslím, že by se mi tahle tlustá bichlička mohla docela líbit, protože od ní očekávám styl vyprávění á la severské detektivky (teď konkrétně myslím na knihu V mlze od Caroline Eriksson, která, ač celou dobu byla poměrně nepřekvapující, vynikla až v závěru).




Dál mi knížky pod stromeček přinesl Ježíšek domácí:



Od rodičů jsem dostala čtečku Pocketbook (chystám rozsáhlejší článek o čtení ve čtečkách, neb jsem měla možnost vyzkoušet čtení i v kindlu a na mobilu v různých aplikacích) a ilustrované vydání Harryho Pottera a tajemné komnaty. Tahle vydání Harryho pro mě splňují do puntíku toho, že kniha má být artefakt a tak už nemusím pro Harryho do bráchovy knihovničky, ale mám ho na čestném místě ve své knihovně. Jsem zvědavá na Fénixův řád, protože očekávám obrovskou knihu za nehoráznou cenu. No za pár let uvidím a dám vám vědět.


Od M. jsem pak dostala Harryho Pottera a kámen mudrců v angličtině. Bude to nejspíš jedna z mých prvních anglických knížek, protože odborné články a statě se do přečtených knih počítat nedají. Dál jsem dostala román Illuminae, který napsala Amie Kaufman. Jde o první díl fantasy ságy z vesmíru, tak jsem na to strašně zvědavá. Zajímavá je zejména forma tohoto románu, protože není psán klasicky, ale děj se odehrávám skrze nejrůznější typ dokumentů: maily, zprávy, statě, dopisy...No a nakonec jsem dostala román Ready Player One od Ernesta Clinea (ne že by mi ho dal Ernest, chápete, pořád jsme v odstavci knih od M.) a pokud jste RPO dosud nečetli, tak byste rozhodně měli, protože tohle jednou bude kult. Cline přesně vyhmátl okamžik, kdy lidé touží číst knihy o osmdesátkovém kultu a jeden takový román napsal. Musela jsem ho mít tedy doma.






Po Vánocích jsem si k RPO ještě dokoupila Armadu od stejnojmenného autora a musím zcela povrchně říct, že v knihovně ty knížky vypadají skvěle. Úplně svítí:


/hous.enka/




Co Vaše Vánoce? Přinesl vám Ježíšek pod stromeček nějaké knihy? Četli jste?

You Might Also Like

0 Comments

Popular Posts

Zdroj obrázků a fotek

Veškeré obrázky a fotografie na tomto blogu jsou buď naše vlastní, nebo z následujících zdrojů: www.pixabay.com, www.cbdb.cz