Velký knižní čtvrtek - podzim 2018

8:00

I letos na podzim se objevuje knižní akce nazvaná Velký knižní čtvrtek. Akce probíhá od roku 2011 a dvakrát ročně (na jaře a na podzim) se v určitý čtvrtek vydá několik knih, o kterých se předtím a potom víc mluví. Togaf tyhle věci nemá ráda, mně se reklamy na knížky líbí. Proto jsem si tedy tenhle článek připravila a vy budete vědět, co že to zítra vychází za poklady.

 
 
V tomhle balíčku knih je totiž i pár kousků, na které se docela těším. Ale napřed si prohlédneme obálky všech knih. Pod každou obálkou najdete odkaz na cbdb, kde si o knize můžete najít další podrobnosti. A jakmile srolujete přes následujících patnáct obrázků, můžete si přečíst, na které z knížek se chystám já a proč.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
A které tři knihy mě zaujaly a chystám se k jejich přečtení?
 
Zcela určitě je to čtvrtý díl ze série Aristokratka. První dva díly jsem kdysi dávno četla najednou a zatímco první mě bavil, druhý byl už jen slabý odvar. Někdy loni nebo předloni jsem četla třetí díl a zase jsem se panu Bočkovi chytla na lep. Je to klasická oddechová literatura, při které nemusíte přemýšlet.
Ano, spousta scén je plných klišé, ale já ty postavy miluju a mám pocit, jako bych s nimi vyrostla. Někdy je ten humor opravdu hodně na hraně, ale s ohledem na množství alkoholu v knize vypitého, to zase není až tak neuvěřitelné. A já Marii prostě fandím.
 
 
Druhou knihou je argomiks Vzduch je naše moře, protože ho kreslil Michal Kocián, jehož styl kresby se mi líbil v komiksu Serpens Levis. Na steampunk já slyším a jsem zvědavá, jak si poradil s něčím zdánlivě tak nezábavným jako je historie československé aviatiky. Navíc kniha vypráví o Kašparovi a já jsem ještě pořád neviděla jeho novou sochu v Pardubicích na Třídě míru. Možná by byl tenhle komiks dobrým impulsem po letech navštívit Pardubice a omrknout, co se tam změnilo.
 
 
 
A dotřetice zůstanu věrná nakladatelství Argo a sáhnu po nejnovějším hororu Pavla Renčína - Klub vrahů. Čas od času se ráda bojím a už dlouho koukám po Renčínově Vězněné, která je přirovnávána k nejlepším románům od Stephana Kinga... No jsem velmi zvědavá.
 
 
 
 
 
 
 
Zbývá ještě dodat, že nejdřív se možná dostanu ke komiksu, ale jinak jsem knihami aktuálně zavalená, protože na podzim letošního roku vychází zatím to nejlepší z celého roku. Sakra, měla jsem v létě číst míň.

You Might Also Like

0 Comments

Popular Posts

Zdroj obrázků a fotek

Veškeré obrázky a fotografie na tomto blogu jsou buď naše vlastní, nebo z následujících zdrojů: www.pixabay.com, www.cbdb.cz