Právě čtu

10:00


Další týden a další dočtené knihy. Leden není můj čtenářsky nejsilnější měsíc, je sníh a já musím lyžovat. Ale přece jen se pár knížek našlo.

Gillian Flynnová: Zmizelá
Minulý týden jsem doposlouchala Zmizelou od Gillian Flynnové. Film jsem už viděla, takže dějové zvraty mi byly známy. Ale i tak jsem si to maximálně užila. Knížka je skvěle namluvená Janem Zdražilem a Janou Strykovou. Zvláště paní Stryková mě nadchla. Její projev není jen předčítání Amyny části, občas se uchechtne, mění tón a hloubku hlasu…opravdu úžasné. A zpětně musím říct, že kniha byla do filmového scénáře adaptována velmi, velmi dobře. Takže audioknihu i film vřele doporučuji a na další knihy Gillian Flynnové se chystám už v klasické psané formě.









Una McCormacková: Doctor Who: Královská krev
Dočetla jsem i Doktora Who: Královská krev a bohužel jsem se nemýlila, opravdu jde o nejslabší dosud vyšlou knihu o tomto cestovateli časem. Ke své hrůze jsem zjistila, že je to první díl plánované trilogie. S infarktem mě neodvezli jen proto, že jsem si zároveň všimla, že další dva díly napsali dva jiní autoři. Tak snad to nebude taková katastrofa.

 

 

 

 

 

 

 


Rob Thurman: V temnotě


Dočetla jsem i V temnotě od Rob Thurman a musím říct, že i druhé čtení jsem si užila. Takhle ženská prostě urban fantasy umí. Kala pořád zbožňuji a jako bonus jsem si našla cestu i k Robinovi. Nik je taky stálice, kterou mám ráda.




 Haruki Murakami: Hon na ovci
Rozečetla jsem jeden z vánočních dárků Hon na ovci a zatím se bavím. Je tam všechno, co mám na Murakamim ráda. Tajemná, něčím originální žena, podivný zneklidňující „záporák“. Nechybí ani kočka a samotářský hlavní hrdina popíjející whisky a poslouchající Beatles. Jen na vaření zatím nedošlo. Hon na ovci mi lehce připomíná 1Q84, ale rozsahem se jí neblíží, tak doufám, že i vyznění bude jiné. U Marakamiho je děj tak ujetý, že se ho v průběhu četby ani nesnažím pochopit, prostě si užívám atmosféru.



Margaret Atwoodová: Příběh služebnice

Pro opakované čtení jsem si tentokrát vybrala Příběh služebnice. Hous.enka se ji rozhodla číst, tak jsem si řekla, že nastal ten správný čas zopakovat si tuhle svoji oblíbenou knížku. Zatím z ní mám stejné smutné pocity, jen se ten smutek odvíjí od jiných událostí. Asi stárnu…
 





Tak to byl uplynulý knižní týden, dneska mě čeká velké dobrodružství. Budu si vybírat další knížku do ucha.
/togaf/

You Might Also Like

0 Comments

Popular Posts

Zdroj obrázků a fotek

Veškeré obrázky a fotografie na tomto blogu jsou buď naše vlastní, nebo z následujících zdrojů: www.pixabay.com, www.cbdb.cz